kaires_puses_index
 
 
 
 


Prisijungimas gyventojams
Prisijungimas

Prisijungimas Gyventojams

Savivaldybė prisideda prie daugiabučių namų remonto

Geros žinios pasiekė dviejų Vilniaus rajono daugiabučių namų gyventojus – Savivaldybė iš savo biudžeto lėšų padengs 50 proc. namų stogų remonto darbų išlaidų. Parama skirta Savivaldybių g. 50, Marijampolio k., Marijampolio sen. ir Miško g. 11, Baltosios Vokės k., Pagirių sen. daugiabučiams. Vilniaus rajono daugiabučių namų gyventojai turi galimybę atnaujinti pastatų bendrojo naudojimo objektus ar patalpas, pasinaudodami Savivaldybės teikiama parama.


Primename, kad balandį posėdžiavusi Taryba patvirtino naująjį Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstravimo ir atnaujinimo (modernizavimo) finansavimo tvarkos aprašą, kuris reglamentuos skiriamą iš Savivaldybės biudžeto lėšų paramą daugiabučių namų butų savininkams remontuojant bendrojo naudojimo objektus, pvz. stogą, pamatus, statinio inžinerines sistemas (šildymo, vandentvarkos), laiptines ir t. t.

Nuo 2017 m. birželio 15 d. iki 2017 m. rugpjūčio 14 d. Vilniaus rajono savivaldybė kviečia teikti paraiškas daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstrukcijos ir atnaujinimo (modernizavimo) finansavimui gauti. Paraiškos priimamos Savivaldybės interesantų aptarnavimo langelyje arba siunčiamos paštu Vilniaus rajono savivaldybės administracijai. Pareiškėjas bus informuotas apie jo prašymo įtraukimą į bendrą eilę.

Pažymėtina, kad darbai atliekami daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų bei Savivaldybės lėšomis. Paraiškos pateikimo metu pareiškėjas privalo turėti sukauptą 50 arba 70 procentų darbų sąmatos lėšų sumą, priklausomai nuo objekto būklės. Finansavimo prioritetas teikiamas avarinės būklės objektams. Savivaldybės lėšos nebus skiriamos, jeigu daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkai jau gauna atitinkamas Valstybės paramas. Pateiktas paraiškas nagrinės ir savo išvadas dėl finansavimo skyrimo pateiks specialiai sudaryta Komisija.

Savivaldybės finansuojama dalis:

  • 50 procentų daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų, pripažintų avarinės būklės, remonto, rekonstravimo ir atnaujinimo darbų vertės, įskaitant darbų techninę priežiūrą, bet ne daugiau kaip 20 000 Eur vienam namui;
  • 30 procentų daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų, remonto, rekonstravimo ir atnaujinimo darbų vertės, bet ne daugiau kaip 20 000 Eur vienam namui.

Siekiantys gauti paramą pareiškėjai turės pateikti šiuos dokumentus:

  • prašymas;
  • dokumentai, patvirtinantys atstovo teisę atstovauti pareiškėjui;
  • prašomų finansuoti darbų ir paslaugų sąmatos, statybos leidimas (jeigu to reikalauja Lietuvos Respublikos statybos įstatymas), ekspertizė dėl statinio (statinio dalies) avarinės būklės nustatymo (avarinės būklės objektams), namo techninės priežiūros apžiūros aktas;
  • namo butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimo protokolas su sprendimu dėl daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstravimo ar atnaujinimo;
  • nuosavų lėšų patvirtinimas (bendrojo naudojimo objektų administratoriaus pažyma arba banko sąskaitos išrašas).

Plačiau apie paramos skyrimo tvarką, atvejus ir sąlygas skaitykite 2017 m. balandžio 27 d. Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T3-187 patvirtintame Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto, rekonstravimo ir atnaujinimo (modernizavimo) finansavimo tvarkos apraše. Kilus klausimų, prašome kreiptis į Vilniaus rajono savivaldybės administracijos Vietinio ūkio skyriaus vyr. specialistę Ireną Mackel, tel. (8 5) 275 5081, el. p. irena.mackel@vrsa.lt.  

Shadow up