SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei vidine dokumentų valdymo sistema;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo teisę, ir gebėti juos taikyti;
gebėti rengti savivaldybės lygmens teisės aktus (sprendimus, potvarkius, įsakymus ir kt.);
mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo reikalavimus;
mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taip pat valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti ataskaitas;
laikytis tarnybinės etikos, gerbti žmogaus teises ir padėti šias teises įgyvendinti;
vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
peržiūri, registruoja Dokumentų valdymo sistemoje parengtus Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių ir kitų rengėjų bei Tarybos narių Tarybos sprendimų projektus;
skelbia užregistruotus Tarybos sprendimų projektus Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS);
registruoja Dokumentų valdymo sistemoje gautus iš Tarybos narių pasiūlymus, rezoliucijų projektus ir kitus dokumentus, dėl Tarybos narių sprendimų projektų Administracijos parengtas išvadas, užregistruotus dokumentus įkelia į Teisės aktų informacinę sistemą (TAIS);
Tarybos posėdžio sekretorės pavedimu rengia Tarybos posėdžio darbotvarkės projekto variantą;
Mero pasirašytą Tarybos posėdžio darbotvarkę elektroniniu paštu išsiunčia Tarybos nariams, Savivaldybės vadovams, Administracijos vadovams, skyrių, poskyrių vedėjams, seniūnijų seniūnams, pranešėjams, Savivaldybės kontrolieriui, savivaldybės institucijų ir įstaigų vadovams ir už viešinimą atsakingam administracijos darbuotojui;
rašo Savivaldybės Tarybos posėdžių protokolų projektus;
įvykus Savivaldybės Tarybos posėdžiui, parengia priimtų Tarybos sprendimų, pateiktų Tarybos sprendimų projektų sąrašą;
registruoja Tarybos sprendimus, pasirašytus Tarybos sprendimus skelbia teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS) ir/arba teisės aktų registre (TAR);
rengia Tarybos sprendimų nuorašus, kopijas, išrašus;
siunčia Tarybos sprendimų nuorašus rengėjams bei (jei reikia) suinteresuotiems asmenims;
tinkamai saugo dokumentus iki jų perdavimo į Savivaldybės archyvą;
tvarko archyvinius dokumentus, juos perduoda į Savivaldybės archyvą, surašo perdavimo aktą;
rengia savivaldybės tarybos Ekonomikos ir finansų, Sveikatos, šeimos ir socialinių reikalų, Teisėtvarkos ir savivaldos plėtros, Kaimo, vietinio ūkio ir teritorijos planavimo, Švietimo, kultūros, sporto ir jaunimo reikalų komitetų ir savivaldybės tarybos kolegijos posėdžių protokolų projektus;
pildo Tarybos narių Darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Tarybos veiklos administravimo skyriaus vedėjo pavedimus.