SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti, šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus bei Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, civilinės būklės aktų registravimą, šeimos teisę, asmens duomenų apsaugą, dokumentų rengimą ir įforminimą, archyvinių dokumentų tvarkymą;
gebėti analizuoti, įvertinti ir apibendrinti problemas, rasti sprendimus, nustatyti prioritetus ir savarankiškai atlikti užduotis;
mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
mokėti dirbti kompiuteriu su „MS Office“ programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu laikantis bendrinės lietuvių kalbos normų, kanceliarinės kalbos reikalavimų.
turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešojo administravimo srityje;
mokėti vieną užsienio kalbą (lenkų, rusų, anglų, vokiečių, prancūzų) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
įgyvendina teisės aktus, reglamentuojančius savivaldybei valstybės deleguotą funkciją - civilinės būklės aktų registravimą;
sprendžia savo ir skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus, užtikrina tinkamą ir savalaikį pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
registruoja civilinės būklės aktus: gimimo, santuokos, mirties, santuokos nutraukimo, vardo ir pavardės keitimo, įvaikinimo, tėvystės pripažinimo, tėvystės (motinystės) nustatymo ir nuginčijimo;
įtraukia į apskaitą Lietuvos Respublikos piliečių bei nuolat gyvenančių Lietuvoje, užsienio valstybėse sudarytas santuokas, apskaito bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytas santuokas;
priima ir tikrina prašymus santuokai sudaryti, supažindina pareiškėjus su santuokos sudarymo sąlygomis ir santuokos registravimo tvarka, skiria santuokos registravimo datą ir laiką;
padeda organizuoti santuokų registravimo, jų jubiliejų bei vardynų, jei to pageidauja vaikų tėvai, iškilmingas ceremonijas;
priima asmenų prašymus dėl vardo ir pavardės pakeitimo civilinės būklės įrašuose, rengia išvadas, teikia tvirtinti Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijai ar teisės aktų nustatyta tvarka, skyriaus vedėjui;
išduoda pažymas Lietuvos Respublikos piliečiams ir asmenims be pilietybės apie kliūčių sudaryti santuoką nebuvimą;
išduoda daugiakalbes standartines formas pagal 2016 m. liepos 6 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) 2016/1191;
prireikus priima asmenų prašymus civilinės būklės aktų įrašų ištaisymo, papildymo, atkūrimo ir anuliavimo klausimais, juos analizuoja, išvadas su pasiūlymu patenkinti ar atsisakyti patenkinti asmens prašymą, teikia skyriaus vedėjui;
priima prašymus ir išduoda civilinės būklės akto įrašą liudijančių išrašus, nuorašus, kopijas, fiziniams ir juridiniams asmenims;
registruoja, jau įregistruotą įtraukia į apskaitą, Lietuvos Respublikos piliečių bei nuolat gyvenusių Lietuvoje, mirusiųjų užsienyje, mirtį;
sudaro ataskaitas apie civilinės būklės aktų įregistravimą, įstatymu nustatyta tvarka teikia jas atitinkamoms institucijoms;
savo kompetencijos ribose priima interesantus, nagrinėja jų prašymus, analizuoja gaunamus raštus, teikia informaciją skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais, užtikrina asmenų aptarnavimo kultūrą;
padeda rengti skyriaus dokumentacijos planą;
teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl skyriaus planuojamos veiklos gerinimo;
prireikus pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus;
siekdamas skyriaus uždavinių įgyvendinimo, teisės aktų nustatyta tvarka vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus ir nurodymus.