SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) ar jam prilygintą išsilavinimą;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
mokėti dirbti šiomis kompiuterio programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;
gebėti susikaupti, logiškai mąstyti;
mokėti priimti lankytojus, vesti dalykinį pokalbį, būti komunikabilaus būdo;
dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą;
būti orientuotam į pagalbą kitiems ir suprasti kokybiško darbo su klientais esmę;
nuolat kelti savo kvalifikaciją, domėtis informacinių technologijų naujovėmis ir jas pritaikyti darbe;
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;
koordinuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimo) įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos), aktyvios darbo rinkos politikos priemonių (toliau – Priemonės) teikimą asmenims;
atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą;
organizuoja atvejo komandos susirinkimus;
parenka pagal atvejo komandos siūlymus Paslaugas bei Priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;
rengia Susitarimą, kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti asmeniui Paslaugos bei Priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;
koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, teikia informaciją atvejo komandai;
organizuoja asmens susitikimą su vykdant Susitarimą numatytų paslaugų teikėjais;
teikia siūlymus atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;
teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant veiklose;
užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;
dirba su duomenų bazėmis „Parama“, „SPIS“ (atvejo vadybininkas savivaldybėje) ar kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;
pagal savo kompetenciją dalyvauja administracijos direktoriaus įsakymu sudarytose komisijose;
inicijuoja viešųjų pirkimų procedūras ir teikia pasiūlymus dėl perkamų paslaugų poreikio piniginę socialinę paramą gaunantiems nedirbantiems asmenims užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų įsigijimo;
teikia metodinę, dalykinę pagalbą suinteresuotoms šalims priemonių įgyvendinimo klausimais;
vykdydamas nedirbančių asmenų atvejo vadybininko pareigas gali vykti automobiliu po rajono teritoriją ir už jo ribų;
vykdo kitus Skyriaus vedėjo, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus Skyriaus kompetencijos klausimais ir atsako už priskirtų funkcijų, numatytų Skyriaus veiklos nuostatuose ir pareigybės aprašyme, tinkamą vykdymą.