SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti aukštąjį išsilavinimą;
mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu bei dokumentų valdymo (DVS) sistema;
mokėti valstybinę kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybės kalbos įstatymo reikalavimus bei lenkų kalbą B1 lygiu;
turėti ne mažiau kaip 1 metų administracinio darbo patirtį;
mokėti apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
rengiant seniūnijos dokumentus laikosi oficialių dokumentų įforminimo ir rengimo bendrųjų reikalavimų;
konsultuoja, teikia informaciją apie galiojančius įstatymus, Vyriausybės nutarimus gyvenamosios vietos deklaravimo ir deklaravimo duomenų tvarkymo klausimais;
registruoja gyventojų prašymus gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais;
rengia pažymas apie asmenų deklaruotą gyvenamąją vietą, apie įtraukimą į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą, apie paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą;
tvarko gyventojų gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis ir gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą;
tvarko viešųjų pirkimų, prekių (paslaugų) pirkimo konkursų dokumentaciją;