SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Seniūnijos vyriausiuoju raštvedžiu gali būti asmuo, turintis aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą, mokėti lenkų ir rusų kalbas (B2 lygis).
Seniūnijos vyriausiasis raštvedys vykdo seniūno nurodymus, savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, rajono savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, seniūnijos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais teisės aktais.
Seniūnijos vyriausiasis raštvedys privalo laikytis dokumentų rengimo ir įforminimo bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, dalyvauti mokymuose dokumentų valdymo ir archyvų tvarkymo klausimais, atsako už bendrą dokumentų valdymo būklę seniūnijoje.
Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
VYRIAUSIOJO RAŠTVEDŽIO FUNKCIJOS
Organizuoja seniūnijos dokumentų valdymą pagal Dokumentų rengimo ir įforminimo bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, rengia ir tvarko seniūnijos dokumentų apskaitą, siekiant užtikrinti dokumentų saugumą iki perdavimo į Vilniaus apskrities ir savivaldybės archyvą.
Registruoja gaunamus ir siunčiamus raštus, kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą.
Registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, ir užtikrina asmenų prašymų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą, siekiant įgyvendinti seniūnijai priskirtas funkcijas.
Rengia įsakymų projektus, derina juos ir pateikia seniūnui.
Spausdina įvairaus turinio raštus ir pažymas apie šeimos sudėtį ir kitokią faktinę padėtį patvirtinančias pažymas.
Registruoja notarinius veiksmus.
Ruošia civilinės saugos ataskaitas.
Išrašo ir registruoja mirties liudijimus, spausdina, derina ir pateikia Vilniaus rajono CM skyriui mirties aktus bei mirusių piliečių asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų aprašus.
Atsako už laidojimų ir kapų statinių knygą.
Rengia, derina su Vilniaus apskrities archyvu bylų dokumentacijos planą.
Tvarko archyvinius dokumentus ir sudaro bylas pagal nustatytus dokumentacijos plano indeksus.
Rašo gyventojų sueigų ir posėdžių protokolus.
Tvarko viešųjų pirkimų, prekių (paslaugų) pirkimo konkursų dokumentaciją.
Konsultuoja ir teikia metodinę paramą kitiems seniūnijos darbuotojams dokumentų valdymo klausimais.
Kontroliuoja informacijos pateikimą skelbimų lentoje.
Keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui.
Pildo darbo apskaitos žiniaraščius.
Pavaduoja seniūną atostogų, laikino nedarbingumo, mokymų ar komandiruočių metu.
Pavaduoja inspektorę atostogų, laikino nedarbingumo, mokymų metu.