SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
turėti darbo patirtį;
būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu (su Microsoft Office programiniu paketu);
savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
išmanyti kalbos kultūros, dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
mokėti lenkų ir rusų kalbas B2 lygiu;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja dokumentų valdymo sistemoje (DVS), pateikia ją Savivaldybės vadovams bei su vadovų rezoliucija išsiunčia vykdytojams;
kontroliuoja gaunamų dokumentų įvykdymo terminus, teikia Savivaldybės vadovams informaciją šiuo klausimu;
priima dokumentų paketus iš specialiųjų tarnybų kurjerių pagal pateiktą registraciją ir juos registruoja;
rašo Savivaldybės tarybos Sveikatos ir socialinių reikalų komiteto posėdžių protokolus;
registruoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį prašymus dėl priėmimo ir atleidimo iš pareigų, atostogų suteikimo ir kitais klausimais;
peržiūri ir tvarko gautus elektroninius pranešimus ir dokumentus per informacinę sistemą e. pristatymas;
ruošia dokumentus perduoti į Savivaldybės archyvą;
saugo spaudą „Gauta“ ir atsako už jo naudojimą;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Bendrojo skyriaus vedėjo pavedimus.