kaires_puses_index
 
 
  
  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Prisijungimas gyventojams
Prisijungimas

Prisijungimas Gyventojams

Lietuvos paštas praneša apie papildomas apsaugos priemones

Daugėjant Covid-19 ligos atvejų, Lietuvos paštas imasi papildomų apsaugos priemonių visos šalies mastu. Papildomos saugumo priemonės įvedamos nuo ateinančio pirmadienio, spalio 26 d. Kol kas jos galios iki lapkričio 9 dienos.


Kokių saugumo reikalavimų bus laikomasi Lietuvos pašto veikloje?

Laiškininkų paslaugos

• Registruotos pašto siuntos, telpančios į gaunamųjų laiškų dėžutę, bus į ją ir pristatomos.

• Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų patalpų viduje.

• Į gaunamųjų laiškų dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje.

• Mobilieji laiškininkai, aptarnaujantys kaimo vietovių gyventojus, į gaunamųjų laiškų dėžutes netelpančias, įvertintąsias, išperkamąsias siuntas, siuntas su įteikimo pranešimais, žymomis „Įteikti asmeniškai“, siuntas su procesiniais dokumentais, siuntinius taip pat įteiks „iki slenksčio“.

• Verslo klientų aptarnavimas vyks be kontakto tarp darbuotojo ir kliento. Jei klientas turi siuntų dėžes, paėmimas bus vykdomas per jas. Jei klientas siuntų dėžių neturi, klientas siuntas turėtų perduoti laiškininkui, jam neįėjus į kliento patalpas (pvz., lauke).

Siuntų nukreipimas į terminalus

Pagal galimybę, į terminalus nukreipsime didžiąją dalį siuntų, ant kurių bus nurodytas gavėjo telefono numeris.

Kurjerių paslaugos

Atsiimant siuntą prašome laikytis saugaus atstumo, pasirašyti skeneryje arba pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – vietoje parašo kurjeris siuntos perdavimo ataskaitoje pažymės dokumento numerio 4 paskutinius skaičius.

Taip pat primename rekomendacijas dėl kurjerinių siuntų atsiėmimo / atidavimo:

• skirkite atskirą vietą / zoną siuntų priėmimui bei atidavimui, taip pat paskirkite asmenį, atsakingą už bendravimą su kurjeriu. Taip bus išvengta nereikalingo vaikščiojimo po patalpą, o kartu ir atsitiktinio riziką keliančio kontakto. Visa tai galite suderinti su Jus aptarnaujančiu vadybininku;

• paslaugų suteikimo trukmė neturėtų trukti ilgiau nei 15 min.

SVARBU: informuojame, kad artimiausiu metu planuojame trumpinti neatsiimtų/neįteiktų siuntų saugojimo terminą logistikos centre nuo 15 dienų iki 7 dienų. Apie tai Jus informuosime atskiru el. laišku.

Atkreipiamas dėmesys, kad dėl esamos situacijos savivaldybėse, kurios yra pavojingiausioje – raudonojoje zonoje, siuntos – tiek pristatomos į siuntų terminalus, tiek kurjerių, gali šiek tiek vėluoti.

Lietuvos pašto informacija

Shadow up