kaires_puses_index
 
 
  
  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Prisijungimas gyventojams
Prisijungimas

Prisijungimas Gyventojams

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams – kokybiškas ugdymas ir edukacinė aplinka

Pasirinkti „gerą mokyklą“ yra nelengvas sprendimas, su kuriuo susiduria daugelis tėvų, ypatingai tėvai, auginantys specialiųjų ugdymosi poreikių ar autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus. Siekiant užtikrinti kokybišką ugdymą minėtiems vaikams Vilniaus rajono Zujūnų gimnazijos Čekoniškių pagrindinio ugdymo skyriuje įkurta grupė, kurioje vaikams taikomas individualus mokymasis. Tokios grupės įsteigimas ir specialių edukacinių veiklų pasiūlymas suteikia tėvams vilties, kad specialius ugdymo poreikius ar autizmo spektro sutrikimą turintys vaikai turės geresnę ateitį ir jų poreikius atliepiantį ugdymąsi. Taip pat užtikrintas tinkamas ir saugus mokinių pavėžėjimas į mokyklą.


Šiuo metu ugdomi 8 mokiniai. Koridoriai, klasės ir kitos patalpos buvo suprojektuotos taip, kad vaikai jaustųsi patogiai ir saugiai. Taip pat yra daug modernios įrangos.

Vaikai mokosi grupėse po penkis, juos prižiūri mokytojas. Yra psichologas ir logopedas. Darbas tokioje mažoje grupėje leidžia mokytojams geriau pažinti kiekvieno vaiko individualius sugebėjimus, padėti mokytis ir skatinti siekti užsibrėžtų tikslų. Mažos grupės padeda kurti vaikų saugumo jausmą ir suteikia galimybę užmegzti artimus santykius su savo bendraamžiais. Be to, mažos grupės sumažina dirgiklius (pvz., triukšmą), kurie gali atitraukti vaikų dėmesį ir apsunkinti potencialo atskleidimą.

Edukaciniai užsiėmimai prasideda 9 valandą ryto ir trunka iki 13.15 val., popamokinė veikla trunka iki 15 val.. Ugdymas daugiausia grindžiamas integruotomis pamokomis. Užsiėmimai vykdomi ir lauke. Mokykla gali naudotis ir nauju sporto kompleksu, kuriame vaikai gali žaisti komandinius žaidimus. Kiekvienas vaikas taip pat turi individualią terapiją su psichologu, logopedu.

„Šiems vaikams svarbu parinkti teisingą būdą, leidžiantį savarankiškai gauti informaciją ir ją naudotis savarankiškai sprendžiant užduotis ir kasdienes problemas. Vaikai turi išmokti ne tiek atlikti konkrečias užduotis, bet įgauti įgūdžių – ieškoti individualių sprendimų, atsižvelgiant į besikeičiančias situacijos sąlygas. Norime ir stengiamės suteikti vaikams visapusišką ir jų poreikius atitinkantį ugdymą“, – sako Zujūnų gimnazijos direktorius Marek Pščolovski.

Parengta pagal Čekoniškių pagrindinio ugdymo skyriaus inf. 
Nuotr. Čekoniškių pagrindinio ugdymo skyrius

 

Shadow up