SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus bei Europos Sąjungos teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykių reguliavimą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, civilinės būklės aktų registravimą, asmens duomenų apsaugą, archyvinių dokumentų tvarkymą;
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
gebėti kūrybingai, dalykiškai organizuoti savo darbą;
gebėti greitai suvokti, analizuoti, apibendrinti informaciją ir daryti išvadas;
išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, mokėti parengti ir įforminti dokumentus;
sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, laikytis kanceliarinės kalbos reikalavimų;
mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis;
mokėti lenkų ir rusų kalbas pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
turėti ne mažesnį kaip 2 metų darbo stažą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
registruoja asmens mirtį savo iniciatyva pagal pateiktus sveikatos priežiūros įstaigos medicininius mirties liudijimus elektroninio ryšio priemonėmis bei tiesiogiai, taip pat pagal teismo sprendimus; įrašus teikia tvirtinti vedėjui;
apskaito užsienio valstybėje mirusio Lietuvos Respublikos piliečio ar užsieniečio, turinčio gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje, remdamasi suinteresuoto asmens prašymu ir mirties įregistravimą užsienio valstybėje patvirtinančiu dokumentu, (prašymus registruoja gaunamų dokumentų registre, tikrina ar pateikti užsienio valstybių dokumentai tinkamai įforminti, išversti į lietuvių kalbą). Mirties įrašus teikia tvirtinti vedėjui;
asmens sveikatos priežiūros įstaigų medicininių mirties liudijimų kopijas kas mėnesį siunčia Higienos institutui;
priima prašymus dėl civilinės būklės akto įrašą liudijančių išrašų, nuorašų ir pažymų gavimo, registruoja juos dokumentų valdymo sistemos gaunamų dokumentų registre;
spausdina iš Registrų centro Gyventojų registro duomenų bazės civilinės būklės akto įrašą liudijančius išrašus, nuorašus bei pažymas ir išduoda pagal paklausimus juridiniams ir fiziniams asmenims. Registruoja juos siunčiamų dokumentų registre;
pagal fizinių ir juridinių asmenų paklausimus perduoda civilinės būklės aktų įrašus Registrų centro Gyventojų registrui duomenų bazei papildyti;
prižiūri teisingą nustatyto dydžio valstybės rinkliavos mokėjimą;
pagal pateiktas iš Lietuvos valstybės istorijos archyvo civilinės būklės akto įrašo pažymas išrašo pareiškėjams civilinės būklės akto įrašą liudijantį išrašą;
susirašinėja su įstaigomis gimimo, mirties, santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, tėvystės pripažinimo ir nustatymo, įvaikinimo įrašų sudarymo klausimais;
teikia vedėjui ataskaitas bei rengia išsamią mirtingumo analizę rajone;
pildo abėcėlines rodykles ir civilinės būklės įrašų registrus;
pažymi pakeitimus civilinės būklės įrašų rodyklėse;
tvarko ir įformina dokumentų ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, surašo į apyrašus, rengia laikino saugojimo bylų sąrašus, rašo istorijos ir dokumentų sutvarkymo pažymą;
rengia įrišti ilgo ir nuolatinio saugojimo bylas, numeruoja puslapius. Pagal dokumentacijos planą užveda naujas bylas;
vykdo archyvo priežiūrą;
dalyvauja santuokų, jų jubiliejų, gimimų iškilmingoje registracijoje;